در حالی که در گذشته، لازم بود که چارتر یک کل هواپیما، در سال های اخیر برخی از گروه ها شروع به چارچوب پرواز و باز کردن فروش بلیط به عموم مردم. یک شرکت ممکن است یک پرواز به یک مقصد توریستی مهم را چند بار در فصل، به عنوان مثال، و یا برای یک رویداد ورزشی منصوب کند. چنین حملاتی معمولا مجازات های لغو شدیدتری را نسبت به پروازهای تجاری قابل مقایسه، اغلب با بازپرداخت کم یا بدون پرداخت هزینه انجام می دهند. مردم خرید بلیط برای کرسی های منحصر به فرد در پروازهای چارتر عمومی نیز معمولا انعطاف پذیری کمتری دارند، زیرا فروش وابسته به آن است که پرواز صندلی های باز است که باید پر شود. با این حال، قیمتها در این پروازهای اغلب کم است، به خصوص به این دلیل که تاریخ خروج نزدیک نیست و هواپیمایی برای پر کردن هواپیما کار میکند.
خرید برای پروازهای منصفانه
پرواز های چارتر می تواند به طور مستقیم از طریق
خطوط هوایی چارتر یا از طریق یک شخص ثالث مانند یک آژانس مسافرتی تنظیم شود. ممکن است هزینه های اضافی مربوط به تنظیم پرواز
از طریق یک عامل ممکن باشد، اما اگر نماینده به طور منظم با خطوط هوایی کار کند،
ممکن است بتواند قیمت پایین تر را دریافت کند. در بسیاری از موارد، یک شرکت هواپیمایی کشوری می تواند
پرواز را به مدت پنج یا شش ساعت از زمان درخواست انجام دهد. اجاره کردن یک پرواز به طور کلی بسیار گرانتر است، به خصوص
اگر یک هواپیمای خاص یا تجهیزات مورد نیاز باشد، اما اگر گروهی از افراد با هم سفر
می کنند، هزینه های فردی می تواند کمتر از خرید بلیط ها در یک پرواز تجاری باشد.
- ۹۶/۰۸/۱۹